Het begin van het einde - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Thijs Brands - WaarBenJij.nu Het begin van het einde - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Thijs Brands - WaarBenJij.nu

Het begin van het einde

Door: Thijs

Blijf op de hoogte en volg Thijs

13 April 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Eventjes heel kort, wegens op rakende internet tijd.
We zitten nu in Auckland, maar heel eventjes. We hebben posters gemaakt en gaan deze zo ophangen in de verschillende hostels zeggende: koop deze auto van ons, hij rijdt goed en de prijs is ook goed. Het verkoop policy is: verkopen zodra het kan! Iemand belang bij een Nissan Bluebird uit 1992 aan de andere kant van de wereld?
We hebben de afgelopen drie dagen zwaar gechilled in de Coromendels, op, aan en onder het strand. In een dag heb ik er even 440 pagina's van een super boek in het engels doorheen geragd (private berlin van James Patterson). Nu ben ik mijn fotografie en fotobewerkingstalenten aan het upgraden met de verschillende magazines die ik op de kop heb getikt. Naarmate ik verder lees besef ik mij dat ik en meer geld en meer tijd nodig heb om deze hobby tot volledige expressie te laten komen. Een beetje als een vriendin :P (ik hou wel van je, roosje!).
Nog twee weekjes boven Auckland en dan naar huis. Het vluchtschema is iets gewijzigd. We moeten nu 14 uur (?!) wachten in Beijin... Eventjes maar twee rijsttafels weg werken dacht ik zo en eventjes gedag zeggen tegen Mao.
groetjes en tot snel!

  • 13 April 2013 - 09:19

    Rosanne:

    Haha meer geld kan ik inkomen...meer tijd? Zeg je als je net 3 maanden weg bent ;-) wat een ingeving :-P
    Veel plezier nog mannen!!
    Xx

  • 13 April 2013 - 12:19

    Carin:

    Succes met de verkoop van de auto!
    Maak er nog wat van de laatste weekjes,
    Als jullie terugkomen is het eindelijk voorjaar in Nederland (hoop ik).
    Groet"n,
    Caar


  • 18 April 2013 - 15:23

    Ton:

    Hooi Thijs,

    Leuk om je tocht zo van afstand mee te hebben gemaakt. Je laatste opmerking over Mao's rijsteprak wordt gevolgd door een advertentie van de Weightwatchers..... Misschien is dit een hint van Rosanne, dat je een kilo of 10 moet downgraden.....
    Geniet van de laatste loodjes.

    Groetsels,

    ton

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thijs

Actief sinds 19 Jan. 2013
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 12915

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 31 December 2013

een eindje under down-under

Landen bezocht: