Net voor vertrek - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Thijs Brands - WaarBenJij.nu Net voor vertrek - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Thijs Brands - WaarBenJij.nu

Net voor vertrek

Door: thijs

Blijf op de hoogte en volg Thijs

21 Januari 2013 | Nederland, Emmen

Nog twee dagen voor vertrek. Misschien maak ik er ook wel één van. Alle enge filemeldingen op het nieuws en rook in de schipholtunnel maken mij enig sinds sceptisch over de bereikbaarheid van schiphol. En ja, ze gaan ook niet boven emmen een touwladder het vliegtuig uit gooien en zeggen 'welkom on board meneer Brands'.

Vandaag wil ik dus al mijn spulletjes inpakken en emmen met haar sneeuw trotseren voor een T-shirt (?!) met lange mouwen (dat dan weer wel) en SD-kaartjes voor de onvermijdelijke foto's.

Om half 5 vanmiddag eventjes mijn arme zere nek los laten masseren en dan komt alles weer goed.
Groeten

  • 21 Januari 2013 - 13:55

    Carin:

    Hey Zeuntie
    Tja, het is best ff spannend met al die sneeuw, hè? Kom je op tijd op Schiphol aan en vertrekt het vliegtuig überhaupt wel? Nu nog druk bezig met de laatste loodjes, maar dat gaat allemaal lukken.
    Eventueel morgen een overnachting dichterbij Schiphol, want zoals het nu lijkt, gaat het zowel over de weg als per spoor wel tricky worden om woensdagmorgen vanuit Emmen te vertrekken.
    Vanavond nog even aan de " Hollandse pot", stamppot boerenkool! Groetjes.

  • 21 Januari 2013 - 20:14

    Rosanne:

    Hallo poepie,

    Had je mij stiekem aangemeld voor de mailinglijst? Dan laat ik ook lekker niet weten dat ik nu een stukje aan het schrijven ben. Met het weer komt het helemaal goed! Ik stuur wel een verzoekje aan onze lieve Heer.
    We gaan nog lekker genieten de laatste momenten!

    Kusjes,
    Roosje

  • 27 Januari 2013 - 13:00

    Ton:

    ha die Favo neef,

    Inmiddels is de dooi in Emmen ingezet. Nat en koud, maar binnen knappert het vuurtje lekker. Het enige waar we op zitten te wachten zijn mooie verhalen van onze tijdelijke tegenvoeter om de donkere winteravonden door te komen.
    Geniet er van!

    groetsels,

    ton

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thijs

Actief sinds 19 Jan. 2013
Verslag gelezen: 597
Totaal aantal bezoekers 12940

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 31 December 2013

een eindje under down-under

Landen bezocht: